Spełniamy marzenia od 19 lat | 1999-2018
Mój Koszyk
Program lojalnościowy

Program lojalnościowy

Lojalność klientów, bez względu na rozmiar przedsiębiorstwa i profil działalności, jest czynnikiem niezwykle istotnym. Koszt pozyskania nowego klienta jest dla firmy kilkukrotnie wyższy, niż czynności podejmowane w celu utrzymania dobrych relacji z klientem, który już kupił nasze produkty lub skorzystał z naszej usługi. Z tego powodu przedsiębiorcy powinni zwrócić szczególną uwagę na tę kwestię i postarać się znaleźć rozwiązanie, które pozwoli na zatrzymanie przy sobie klientów na dłużej.

Nasz zaawansowany program lojalnościowy dostępny jest w wielojęzycznej wersji dla klienta w całej Europie. Nasze doświadcznie i indywidulane podejście do każdego klienta zostało docenione przez wiele wiodących firm w Europie. Zapraszamy do zapoznania się z kilkoma przykładowymi programami, które przygotowaliśmy na specjalne zamówienie naszych klientów.



Z naszej oferty programów lojalnościowych skorzystała m.in. sieć hoteli Hilton wprowadzając system Hilton HHonors, który pozwala na zwiększanie lojalności klientów korzystających z ich usług hotelowych.

Podczas każdej wizyty w hotelu należącym do grupy Hilton klient otrzymuje określoną liczbę punktów.

Zebrane punkty mogą zostać wymienione na wybrane przeżycie z szerokiej oferty usług Golden Moments. Wystarczy wymienić swoje punkty na stronie internetowej stworzonej przez Golden Moments jedynie do obsługi owego programu.

Aby odwiedzić stronę programu wystarczy kliknąć tutaj!





Kolejną firma, która postanowiła nawiązać współpracę z Golden Moments w celu wprowadzenia programu lojalnościowego, jest przedsiębiorstwo, które oferuje prywatne loty samolotem Private Flight

Klienci korzystający z usług firmy za każdy zrealizowany rejs otrzymują punkty, które mogą potem wymienić na niezapomniane przeżycie z oferty Golden Moments.

Aby odwiedzić stronę programu
wystarczy kliknąć tutaj!

Poniżej przedstawiamy projekt Golden Moments zrealizowany we współpracy ze Style Hotels. Akcja miała na celu wyróżnienie i nagrodzenie lojalności klientów, którzy systematycznie korzystają z usług sieci hoteli Style Hotel





“Xperimenta Xperience Event - Barcelone”


Style Hotels to sieć luksusowych hoteli działająca przede wszystkim na terenie Europy. Celem sieci hotelowej było wyróżnienie i nagrodzenie jej nalepszych klientów poprzez zaoferowanie przeżycia niezapomnianych chwil w jednym z 5 gwiazdkowych hoteli.

Golden Moments w tym projekcie zajęło się organizacją transportu oraz atrakcji. Goście mogli liczyć na transport w luksusowych samochodach marek: Ferrari, Porsche i Aston Martin. Ponadto zorganizowany został fantastyczny lot helikopterem, dzięki któremu można było podziwiać Barcelonę z lotu ptaka. W hotelu czekały na gości same przyjemności: degustacja czekolady, szampan, przepyszne przystawki oraz możliwość skorzystania z usług masażysty wykonującego odprężający masaż shiatsu.





Nie wahaj się i skontaktuj się z nami już dziś! Na pewno znajdziemy dla Twojej firmy ciekawe rozwiązanie, które przyczyni się do zwiększenia sukcesu Twojego biznesu, napisz do nas na adres: corporate@goldenmoments.pl

Wybierz jedno z poniższych rozwiązań dla firm...

Czesto Zadawane Pytania
Tutaj można znaleźć pomoc dotyczącą wymiany, uaktualnienia Vouchera, terminów dostaw, możliwości zabrania widzów , sprzedaży korporacyjnej i wielu innych. FAQs
Opinie
Jazda Quadem Ach, co doświadczenie! Mój mąż prawie umarł, ale dobrze się bawiliśmy. Polecam go. Ola

Nasi partnerzy
Pomoc online
Chatuj z Natalia o Program lojalnościowy. Posiada on ponad 17-sto letnie doświadczenie w rozwiązaniach B2B. Pomoże Twojej firmie zamienić cele na efekty.