Spełniamy marzenia od 24 lat | 1999-2023
Dla firm Aktywacja

Najczęściej zadawane pytania

Mam reklamację, zastrzeżenia.

Przykro nam słyszeć, że coś poszło nie tak, chcielibyśmy to naprawić tak szybko jak to tylko możliwe. Jeśli nie jesteś zadowolony z przebiegu przeżycia lub masz jakiekolwiek zastrzeżenia poinformuj w jak najkrótszym czasie kierownictwo. W ten sposób dasz szansę wykonawcy na poprawę błędów.
Jeśli pomimo zgłoszenia zastrzeżeń jakość obsługi się nie poprawiła w satysfakcjonujący sposób, lub jeśli zastrzeżenia nie zostały zgłoszone na miejscu przeżycia prosimy o zgłoszenie pisemnej reklamacji do nas wraz z pełnym opisem zdarzenia oraz podaniem nr vouchera.
Chcielibyśmy prosić o kontakt za pomocą naszego formularza on-line.
Prosimy dać nam 10 dni na przeprowadzenie dochodzenia i udzielenie odpowiedzi.

Czesto Zadawane Pytania
Tutaj można znaleźć pomoc dotyczącą wymiany, uaktualnienia Vouchera, terminów dostaw, możliwości zabrania widzów , sprzedaży korporacyjnej i wielu innych. FAQs
Opinie
Jazda Quadem Ach, co doświadczenie! Mój mąż prawie umarł, ale dobrze się bawiliśmy. Polecam go. Ola

Nasi partnerzy
Pomoc online
Cześć
mam na imię Ola, czy masz problemy ze znalezieniem tego czego szukasz?..